some news

alalalalala life is wonderful.. :) (8)
idag märker man att jag har fått lite mer sömn än vad jag har fått de senaste nätterna
är helt enkelt jätteglaaader
det kallas humörsvängningar tyvärr, haha
så man får väl njuta av tiden man mår great

har bestämt mig för att börja svara på kommentarerna jag får på inläggen. det känns så himla tomt och inte kunna svara på kommentarer. synd bara att man inte kan klicka på "svara" som på bilddagboken, men får helt enkelt fälla in en ny egen kommentar efter den andre kommentaren :) ngn som hajja läget?

nu har jag äntligen fått de där sidorna historia lästa, och inte var det så tråkigt ändå, ska jag vara ärlig var dte ganska intressant. konstigt, jag brukar inte alls tycka om att läsa om saker som har hänt för så länge sen som foskarna som mest har gissat till sig hur det igentligen var.
menmen, får väl hoppas på ett bra resultat imorgon då.

imorgon är det torsdag
har halv studiedag! fyfasen va skönt, slutar vid halv 12.
har bestämt att åka med linnéa ut till boshen efter skolan och sova där till fredag.
och sen är det fredag och slutar jag 12 och på kvällen blir det ut och äta med tjejerna :)
ska bli riktigt mysigt, och sen bio därefter!

sitter nu här med linda i luren och funderar vart vi ska äta på fredag
och snart ska jag gå och lägga mig, skabara ta något litet och äta först.

så vi hörs på fredag helt enkelt
hoppas allt är fint :)
kraam


btw, måste säga rest in peace till min systers guldfisk som avled idag onsdagen den 8 oktober, tid okänt.
så jävla kul och höra henne storgråtandes "det var min finaste :( buhuuu"


aj äm watscing ju





Kommentarer
Postat av: linda

HAAHA RIP guldfisken xD

2008-10-09 @ 17:04:45
URL: http://lindasundell.blogg.se/
Postat av: Memph

Erkänn att ni ska äta på mcdonalds vid skrapan runt 20:00 på fredag, och när ni ätit upp ska ni stå och gapa om cigg utanför? :D:D:D:D

2008-10-09 @ 18:02:27
Postat av: vevve

NEJJ pontus, vi sk ainte hänga utanför donken! men jagg tror jag kommer se en annan viss person där utanför med en cigg ;D?

2008-10-09 @ 20:11:56
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Assforce

ja tror ponta kommer slå upp ett tält utanför och vänta på er haha XD

2008-10-10 @ 22:31:57
Postat av: vevve

haha, vi var faktist därutanför ett tag ;o

2008-10-11 @ 01:36:40
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0