wednesday

ska jag vara ärlig så slog jag upp dagens rubriks stavning, ja vad ska man säga, engelska är inte min starka sida. fråga bara maria vad hon tycker!
hade sovmorgon till tjugo i 12 som vanligt imorse, fick inte ut så mycket av det, men sova lite längre på morgonen är väl alltid härligt. underbart bara att min syster kom in vid åtta och bad mig hjälpa henne med hennes örhängen, idag igen. men jag bad henne att inte tända lampan så jag inte skulle vakna, hihi :)
i skolan blev det matte, kemi(fattar inte ett jävla skit av vad gubben håller på med) och sen en engelskalektion.
när det var dags för hemfärd kom jag på att jag skulle förbi apoteket, och det spööregnade!
hitta några strepcils och så en handkräm. när jag väl kom hem var jag genomblöt, och så cykade jag med brillorna så de var helt immiga, haha det måste ha sett helt galet ut.
när jag kom hem så visade det sig att mamma också hade varit på apoteket och köpt exakt samma saker till mig som jag också hade köpt, ibland blir det allt knasigt.
efter det blev det att ta på sig myskläder och ta en kopp te, sätta sig under en filt och plugga.
har lite kvar och plugga idag, så känner mig aningen stressad. men får ta det efter idol.

idag vid matbordet satt vi som vanligt och prata om massa saker, och tillslut kom vi in på hur det skulle vara att leva själv på jorden.
jag; nej men en dag skulle fan va nice och vara helt ensam på jorden.
syster; bara all mat räcker..
jag; men hur jävla mycket tror du jag äter igentligen?!


skoluppgifter för den här och nästa vecka;

* historialäxa x2
* spanskaprov
* biologiinlämningsuppgift
* biologiprov
* kemiprov
* engelskaglosor + uppgiter

-vad vi har fått reda på en så länge
( kanske någon har förstålse för att jag inte kommer hinna blogga sådär väldigt mkt? :)


livet är underbart - dagens ironi
inte jeansen normala färg, de är blöta


larswinnerbäck v

ska ta och gå härifrån nu, har som sagt en del och göra
och imorgon hoppas vi på bättre väder och bra resultat på alla dessa skoluppgifter
Puss!
/ Vewe


Kommentarer
Postat av: Linda!

hahahahahahah jag skämta ju!!

2008-10-03 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0