Halsont

Godmorgon!
Söndag, och dags att vända tillbaka dygnen lite genom att stiga upp tidigt, så man somnar ikväll också. Det.har mest blivit som en tvångstanke kan jag tänka mig.
Som vanligt på söndagar har jag en del att göra.. alltid lika kul.
Får dock skippa träningen idag (IGEN), har så fruktansvärt ont i halsen.
Känns inte så speciellt bra med tanke på att jag inte har varit där på snart veckor..
Men vad ska man göra, halsen är väl som den är. Får ta och promenera lite, så att något förbränns iallafall.
Annars behöver jag verkligen städa mitt rum, det ligger popcorn och små vita stenar överallt efter gårkvällen.
Sen ska jag iväg till Farfar min och fira  honom lite, och så självklart slå upp böckerna.
Men först.. stockholm live! :D
Hör av mig
<3

Kommentarer
Postat av: Memph

Vita stenar? ;O

2009-02-08 @ 12:48:52
Postat av: vevve

den vita stenen du vet:)

2009-02-08 @ 16:58:27
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0