Some kind of peace

El fin the semana, HELG!
Sitter här med en skål yoghurt och tar det väl allmänt lugnt. Shortsen fick åka på efter duschen, nu när benen har börjat få färg så vågar man bära det :) Nej så töntiga ska vi inte vara, det är jättefint att vara blek. Fast jag föredrar det dock inte, cancer here I come.

Förövrigt ser mitt rum ut som ett bombnedslag, om ens det. Pappa har tydligen sprungit runt hela dagen och vänt upp och ner på allt med sin golvmopp, ååh jag blir galen på honom. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ha ner mitt fat med ljus på (det måste fattas ett ben på den) och på så sätt en stor stearinrepa i golvet, men tack för omtanken käre far :)

Hur har dagen varit då.. jo fätt med bra. Fast har fått blickar i mängder av person x, skulle vara skönt om människan bara försvann.
I found a present to my broe today! Svårt uppdrag, men lyckades väl ändå rätt bra.

Ni har blivit fler besökare på senaste tiden, fasen vad kul! :)

Ikväll sover 47an här, och vi ska väl hitta på något med Lindis, får väl se vad som happens. Förslag?
Jag lär ju städa upp här inne nu, Linnéa kommer vilken minut som helst..


glaSiga hälsningar

Kommentarer
Postat av: amanda (:

kooom på feeest :D bara o ringa om ni kommer! <3

2009-03-06 @ 20:03:30
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/
Postat av: vevve

tyvärr :/ blir fotokväll:)

2009-03-06 @ 21:42:48
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

Värsta skinnjackan ^_-

2009-03-07 @ 00:23:12
Postat av: vevve

ohjäää

2009-03-07 @ 02:04:10
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0