Helg!

Sådärja, HELG! Äntligen lite lugn. Har legat i sängen hela dagen i princip, gråtit till one tree hill,  sett på andra avenyn och glott i mina favoritbloggar. Ska upp tidigt imorgon och åka och simma med Maria och Malin, de blir kul! År sen jag var på ett badhus, vi får se om jag vågar mig upp i 5an! Haha * det där är så mellanstadiet*. Dock äre ju lite småtråkigt att man stinker klor fem veckor efter att man har varit på badhuset..

Ska nog fortsätta läsa igenom mitt bloggarkiv lite, fan va mycket inlägg det finns alltså! Sjukt kul å läsa.

Jag hatar att publicera inlägg utan bilder, men min kamera ligger bara i min låda och samlar damm just nu, så det finns väl inte så många andra valmöjligheter.
Hittade visst några!! Från förra veckan:


Bakade en mumsig kladdkaka med sötsyster


Ser ut som en galning på den här bilden..
men lillan var ju tvungen att ta kort på mig,
eftersom hon tyckte jag liknade tjejen på kakaopacketet.


Just nu:

L; vet du vart andreas skulle?
V; nej vart är han?
Braaaa svar Veronica, bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0