Pluggdag

Sitter och hjälper min syster med lite bråktal, gaaargh. Fan va irriterande det är när man försöker förklara och hon sitter där som ett frågetecken och bara väntar på att jag ska lösa talet åt henne. Och sen "vi får inte använda miniräknare" Vafan fram med miniräknarhelvetet! 10,6/4, meningen att man ska räkna det i huvudet? Blä blir ju bara massa krångel.
Har suttit och pluggat fysik sen jag kom hem vid elva, eller ja, "pluggat". Känner att jag har så pass stor koll på det här så jag har väl mest lyssnat på musik, pratat i telefon och målat naglarna. Har nationella i fysik imorgon mellan 08.30 och 11.50, så inatt jag jag sova riktigt ordentligt så jag är utvilad och kan skriva ett MVG! Skönt de så slutar jag efter det, och har tänkt träffa Maria och på kvällen gå på ett Aerobicspass (nya träningsformer var ju ett mål för detta år). Ska bli riktigt kul.


Min nya jeansskjorta!

Kan tillägga att foundationen jag köpte igår var ett bra köp, jag blir inte lika glansig som jag brukar bli i ansiktet av andra foundations. JUST NU 119 KR PÅ H&M! (originalpris 159:-)




Kommentarer
Postat av: Mandy

Skitfin skjorta!!!

2010-01-20 @ 12:17:39
Postat av: linda - pictures, drawings, me

MEN ÅHW, jag köpte den för hundrafemtionio :(

fin skjorta!

2010-01-20 @ 19:49:01
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0