Dead

Powermeet är äntligen över, och jag har knappt sett nå bilar. Förutom de som har kommit i drivern och gapat och skrikit i munnen på varandra. Vevve goes crazy och skriker tillbaka.
Igår blev det sjökrogas med Linda,Martina, Martin, Johan, Fredrik och Joakim. "Sitta och chilla med en cider" blev till 4 shots, 3 cider och en drink................men helt klart värt det då vi hade kul som fan!
Vaknade upp klockan sex imorse med Sahara i munnen, hann tänka att jag skulle hämta en stor kanna vatten innan jag somnade om igen. När det väl var dags att stiga upp gick det inte att ta sig upp ur sängen, inte fören pappa ställde sig brevid sängen och skrek att jag skulle få gå till jobbet. Sagt och gjort, hoppa i jobbkläderna, dra upp håret i en fläta och sedan äta frukost på vägen.
Har sovit sen jag kom hem, mår så jävla dåligt. Bland de värsta bakfyllorna jag har haft. Kanske inte värre än den gången i tvåan jag drog i mig nästan en hel sjuttis själv och somnade i badkaret dagen efter. Och därefter i sängen med bara handuken runt mig då jag mådde så illa att jag inte kunde klä på mig. Fina tider
Hur som haver, nu ska jag dra på en animerad film och mysa ner mig i soffan med lite glass.
Jobb imorgon också, och även måndag och start på en vecka då jag har bestämt mig för att det är dags att ta tag i livet. It's time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0