Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min

Sitter här och lyssnar på Maggio, det är fan inte många låtar på den senaste skivan som inte är bra.
Har passat på att ta en lång sovmorgon idag, nu när jag kan.
Efter lite lunch tog pappsen och jag bilen ut till Björnön och powerwalkade 5 km, så helvetes skönt.
Fick lugna mitt sug efter att springa, men kunde inte låta bli den sista biten. Känner att knäna är för ostabila efter alldeles för många veckor utan träning. Besökte senast friskis några veckor innan studenten(!). Imorgon är det dags igen. Först gymma överkropp + träna musklerna i knäna och därefter 60 min spinning. UNDERBART!
Måste även ta tag i mitt rum.....ta reda på vilken färg mitt golv har nu igen. Damma, damsuga och tänka ut vad jag ska inhandla för nytt till rummet.
Meeen det får bli imorn, nu ska jag duscha och äta middag med familjen innan det är dags att cykla till jobbet i regnet för att jobba 20-01.



Yesterday with bebo

På torsdag eller fredag får man
första antagningsbeskedet till högskolan.
Utefter det ska jag fatta beslutet Gotland
och plugga företagande eller Malta med
Isabelle i höst. För. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0