Glömma och gå vidare

Skriver från nya mobilen för första gången. Rätt bökigt, men har tittat efter en bloggapp utan resultat. Allt som kommer upp är "japanska flickor", haha. Någon som vet?

Smart tjej somnade klockan sex imorse, och blev väckt av päronen som aldrig slutade kittla mig under fötterna. Vad har man för val?
Pappa imorse: ta med badkläder så kan vi stanna och ta ett dopp.
Jag och mitt morgonhumör: NEJ! JAG orkar inte, vill hem och sova sen.
P: det skiter väl jag i, jag tar med mina. Det blir som en liten utflykt, så gjorde vi förra året.
J: JAHA vad kul då, hade du en trevlig utflykt?????

Vi åkte iväg och plockade jordgubbar ett tag, sen satte vi oss vid en brygga och käka glass, myspys. Nu är jag hemma igen och tänkte vila en stund. Vi får se om jag drar iväg och träffar Andreas sen, han frågade om jag skulle komma och spela minigolf med dem. Kan bli kul då vi inte har setts sen i vintras!

Väntar spänt på mail från Studera.nu......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0