Hemma

Har aldrig varit så sliten i hela mitt liv.
Men faaaaaaaaaan vad underbart det har varit!

Sena nätter(tidiga mornar?)
LÖKvarma tält redan vid 8.00
KÖER
15 liter alkohol
Aggro-vevvo
Pickaboo
Adams skratt
Illaluktande bajamajor
Skräpmat för sju
FUCK MANGE
Hårperuker
Fest och ljud runtom sig 24/7
Tupplurer i skuggan för att komma undan värmen
Gummistövlar och regnjacka
Thaimassage á Amanda
Raggardusch på Kupolens toaletter
Drickkylning i hinkar
Trasiga solbrillor
"Det er for vildt"
Däck tisdag 24.00
Bakis-brus innan läggdags
Stockholmsgrannarna
Spritpennor
"Är det nån som har en cigarett?"
Snodd hink, stol och filt(?)
Prydnadskudde
Säckpipa
Pizzaslice
Silvertejp-skor
Min ringsignal
Baxa brassestolar
Handsprit
Bakfylla
Kupolen
Tubost
Skratt till tårar
Davids råsmile
Lökiga Håkan-fans
Cheerleadingdans
Öronproppar
Flätor i alla dess former
Silvertejp
Mumie av snodd toarulle
Snygg-Jeff
Öltältet
Våtservetter
Bakfylle-drunkning på äventyrsbadet
UNDERBAR MUSIK
Sista natten-dygning






Så jävla ballt!

Äntligen hemma i ett hus med en riktig dörr och ventilation. En vattentoalett och hur mycket tid jag själv känner för till duschen, det kändes knappt som mitt eget hem först. Dock hade jag hellre stannat i Borlänge och dimman en vecka till. Att ha äta-borsta tänderna-fräscha till sig-kyla drickan som dagens projekt. Men det kanske är dags att lyssna på kroppens signaler efter 6 dagars intensivkrökande, dags att ta hand om den lite! Fruktar den hemska dagen-efter bakfylledagen då jag får ont i hela kroppen, den smärtan har jag nu liksom skjutit upp varje dag, heheh.

Med mig hem från festivalen fick jag ett linne och två tygkassar, allt av Håkan förutom ena kassen som är av Oskar Linnros. Han sjöng rakt in i hjärtat

Biljetterna för nästa år har redan släppts och jag tvekar inte en sekund på att dra dit nästa år igen. Winnerbäck är bokad(!!) Blev kär i stämningen och alla glada människor.

Klarar knappt av att fästa blicken på skärmen så jag tror jag går och packar upp det sista nu. Därefter ska jag ta ett långt bad och skrubba bort allt som har med festival att göra. Kvällen avslutas sedan med film, glass och en kramgo syster innan det är dags att ladda om för en heldag på jobbet imorgon. KAN BLI INTRESSANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0