Just nu

Äntligen hemma från jobbet och har landat i soffan. Stämplade ut på numera två dagars ledighet, yeay! Känns kalasbraaa.
Just nu känner jag för att mysa ner mig i soffan under en filt i en stor tröja och titta på film i min ensamhet, så därför tänker jag göra det. Det får bli animerat idag igen, måste ju se om den jag somnade ifrån dagen efter peace. Sammys äventyr!



Mitt underbara kaos

-Just nu-
Idag har jag mätt och vägt mig.
Det blev en chockartad syn med måttbandet.
Midjan ligger på 6 cm mer än vad den gjorde då
jag och Mandy avslutade vårt projekt i vintras.
Låren på sju. Armen var det ingen speciell skillnad på,
och vikten låg strax ovanför de gamla värdena.
Dock är vikten relativt låg mot vad den brukar vara,
vilket tyder på att muskelmassan har försämrats
rejält. Märker av det i både rygg och knän, men
framförallt på jobbet då allt känns mycket tyngre
att lyfta än vad det brukar göra.
Därför säger jag, NU GÖR VI NÅGOT ÅT SAKEN!
Let's build some muscles to get strong and fit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0