Crazy night out

Utgång igår, crazy bananas.............
Det var jobbigt att titta samtalslistor, skickade meddelanden och videoklipp imorse.
Hade ringt mamma klockan 02, hihi.
Det var oskönt att ta sig upp och jobba imorse, men jag grejade det.
Gråthumör idag, lyssnat på Chris Medina och läst om Norge. Hemskt.

Ska gå och göra en matlåda och sen hoppa in i duschen och städa upp i mitt rum som helt plötsligt har blivit kaos igen. Därefter krypa ner framför någon film och försöka sova, klockan står på 4.30 imorgon då det är dags att äta massor av frukost så jag orkar jobba klockan 6-15.


Började kvällen med att göra Jelloshots!

Älsklingsamanda med sin nya snygga frisyr!




Haha så sööt!






Bealottan och jag när vi åkte raggarbil hem imorse..?

Och så dagen, ja.

Kommentarer
Postat av: amanda broström

haha vilka osmickrande bilder ;) men kul hade vi. kärlek <3

2011-07-27 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0