Man måste dö några gånger innan man kan leva



Har haft en jävla hemsk dag.
Vaknade upp 12 och blev förbannad.
Ville ju ut och springaaaaaaaaaaa tidigt....
Drack världens största kaffekopp.
Träffade bebo och diskuterade allt kring hösten.
Så det ser ut nu blir det Malta så fort som möjligt,
redan om sisådär en 8-9 veckor, jag döööööör vad underbart.
Svor och skrek efter min donken t-shirt tills dess att jag
hittade den i sängen, hade tydligen legat och myst med den inatt....
Käka lunch(lax i folipapper) på cyklen påväg till jobbet.
Åt godis och muffins med hallon på som fanns i personalrummet.
Fick sockerrus och var jätteglad, men sen sjönk det och varenda gäst vart dryg.
Blev uppmanad att stanna kvar efter arbetstid och städa, och blev ännu surare.
Smet hem och blev glad efter lite tacos.
Nuuuuuuuuu ska jag laga hundrafemtio matlådor och duscha så jag kan infinna mig på
Tunby imorgon kl 7, för att sedan sticka direkt till donkas och jobba till 21.30.
Here it comes..... SKJUT MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0