Måndag

Klirrade jobben fint idag, pigg tjej efter att ha sovit hela dagen igår! Det känns skönt att säga att jag inte ska tillbaka till donk fören på lördag igen, nu har jag kvällarna på mig att vila, mysa framför filmer och träffa vänner.

Nu ska jag förbereda morgondagens frukost så jag kan sova lite längre imorgon, jag älskar att bo hemma och att min matlåda redan var klar. Schnitzel, beasås och potatisgratäng, jag tror jag vet vem som viiiinnner godaste matlådan imorgon;););)

Fast först...ska jag låta familjen skratta lite MER åt mina nya fula donkenskor, och betala räkningar. Och leta ny cykel på blocket! Månaderna med min gröna pärla har varit nog, nu känner jag för att komma någonstans när jag trampar.

Önskar att allt vore ogjort, jag orkar ej mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0