Uppochned

Mitt liv är lite upp och ner just nu. Min kropp är fortfarande helt förstörd och jag känner mig borta i huvudet. Vad jag än gör så nickar jag till eller fastnar med blicken. Mitt rum är en stor kaos och jag har lyckats vänt på dygnet helt och hållet. Dock en fördel idag då jag jobbar natt.

Sen jag kom hem har jag mest bara njutit. Av att känna mig ren och att mitt hus är underbart jävla underbart. Att min säng är mjuk och jag slipper sova på en prydnadskudde som ger mig nackspärr. Av att falla in i djupsömn i min systers knä 5 minuter in i en film. Av att prata med min bästa vän i telefon i timmar och ta en lång kvällspromenad med Maria. Av alla underbara bilder och klipp som togs förra veckan. Med handen på hjärtat kan det ha varit bland det stördaste jag har gjort i mitt liv. Vi har skrattat så jävla mycket. Varit spontana och gjort det vi känt för. Och det mest underbara måste ha varit att en sån liten sak som att hitta en skuggplätt på en gräsmatta under ett träd och slå sig ner med dagens första måltid och därefter sova en stund. Njuta av varenda sekund och uppskatta så små saker.

Har knappt nå saker att göra den här veckan, vilket känns skönt. Jobba lite, träffa fina vänner, fira lillasyster, ta tag i saker jag behöver göra. Två veckor kvar innan jag påbörjar mina fyra veckor med heltid + extrajobb. Det kommer bli tufft men så jävla värt det när lönen kommer och jag kan sticka härifrån.

De närmsta dagarna ska jag ta igen alla sovtimmar och samla kraft igen. Därefter ska jag sätta upp mål, väga, mäta och sedan dra igång med träna varje dag-inte äta socker-äta var tredje timme-och sova som en gudinna. Jag är pepp som fan! Känner att det måste hända någonting nytt nu. Ställer mina kunskaper på prov lite.

Jag skulle vilja se in i ett par fina ögon och förklara hur jag känner, men jag vet att de fina ögonen skulle övertyga mig om att det jag känner är fel.




Älskade fina du

Kommentarer
Postat av: linn

vill du väga dig på min våg som mäter fett, muskler, vätska & inälvsfett före och efter? ;)

2011-07-06 @ 09:35:40
Postat av: linda

puss på dig bästa<3

2011-07-06 @ 19:09:51
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0