schizo

Det här med att varannat inlägg är i "hatar mitt liv"-klang nuförtiden får man nog bara ta med en nypa salt. 
Jag är lyckligare än jag varit på länge och så otroligt tacksam över hur bra detta år har börjat.
 
Jag tror det ligger lite i att jag oftast bara hinner äta var 5-6 timme och att jag ena dagen går upp 5,
för att andra dagen jobba till 23. Ena stunden är jag töntigt glad och andra bara hatar jag allting.
Har nu kommit igång med träning tre ggr/vecka och ordentlig mat för att orka med,
men nästa steg är att jag måste försöka få in mer fasta sovrutiner och att äta regelbundet.
 
Fast å andra sidan måste man väl också inse att man alltid kommer att ha dåliga dagar,
tur bara att jag tar till med att trycka en Marabou och inte hoppar från en bro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0