Helg

Hej! Vaknade vid 16 efter en natt på jobbet. Vaknade egentligen 14 men huvudet dunkade så illa att jag var tvungen att lägga mig igen. Ångesten kröp på när jag insåg vilket fint väder det är ute idag. Men sen såg jag att det ska vara fint hela nästa vecka! På tal om ångest, HÄR skriver Egoina en sån jäkla bra krönika om att ha ångest som kvällsmänniska. Känner igen mig i varenda ord. Vad jag önskar att det om många många år är möjligt med ett 24/7 samhälle.
 
Det som är skönt med att jobba natt är att man har hela dagen ledig innan!(när man ej sover till 16 dvs)
Igår var jag och mamma på Åsby och Erikslund. Fint väder, jättegod mat och massa fina saker hittade jag. 
På kvällen lagade jag sötpotatis med champinjoner och lax i citronmelissås, riktigt gott blev det!
 
 
Blender och kolsyremaskin för under 600kr sammanlagt!
Fler koppar av modellen jag redan har.
Rosor! (peppa peppa håll den nu levande)
Murgröna(min kanske favoritväxt) och fin kruka till!
Soluppgång på g hem från jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0