Luften smaka som en jordgubbspaj

Hej!
Något roligt är att jag har tänkt många gånger senaste veckorna att jag VILL skriva i min blogg.
Hehe, typ sånt man inte snackar om högt längre, "jag har en blogg".
Älskar mig själv brutalt mkt för att jag har haft en och samma blogg sedan begynnelsens tider, och att allt finns kvar! Man bli nästan lite nervös av att titta tillbaka.
 
Livet rullar på! Jag är i någon period där jag känner mig självständig och fokuserad på mina bollar jag har i luften, det känns skönt och stabilt! 
 
Största lyckan och pirret just nu är att denna är min från april:
42 kvm, balle, närmare stan, knappt högre hyra, fräschare, ej delad hall, OSV! Håller tummarna för att flytta in redan under påsk.
 
Dags att återgå till tentaplugget, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0