Time will shape the best of you (Utkast från mars 2013)

Kan jag inte låta bli att jämföra mig själv med den jag var för ca 2 år sen.
Då var jag en sönderstressad student som badade i prestationsångest.
Hade inga vidare värderingar och egna åsikter.
Värsta prövningarna var fyra timmar långa prov och då visste man vad man gick för.
Idag känner jag mig inte som samma människa!
Jag vet vad jag tycker om saker och vågar på ett annat sätt stå för dem.
Saker faller mer självklart och jag umgås endast med människor som bidrar med något postivt i mitt liv.
Vet vad jag vill, och vet vad jag går för. 
Känner mig själv, skulle kunna beskriva mig själv utan tvekan.
 
Tack för mig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0